مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

پارک فرمونداری

1391/2/22 21:15
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چند روز اومدم که بنویسم اما فکر که میکنم میبینم حسش نـــــــــــــــــی

این هفته یه هفته خسته کننده بود البته برای من , خستگی کار و رفت و آمد این چند روز پدرمو در آورده

دیروز دلم گرفته بود زنگ زدم خونه خواهرم و ازش خواستم خودشو بچه هاشو حاضر کنه بریم پارک آهنشهر وقتی بچه هاشو حاضر کرد تازه یادم افتاد توی آهنشهر همایش شهداس و فوق العاده شلوغ و از اونجایی که من از شلوغی متنفرم قرار شد بریم پارک فرمونداری

اینم فاطمه زهراس که حاضر شده و اومده خونه آجی که بریم بیرون

 

راستی الأنم توی بغل منه و داره ناز میکنه هی لپشو میاره جلو که ببوسمش منم جو گیر کلی موچ مالیش کردم

اینم آقای داداش فاطمه زهراس متین خان شیطون و شر, وقتی میاد خونه ما من یکی جوش میکنم, جاش توی اتاق منه و خرابکاریهاشم اینجاس, فقط وقتی سرش به پلی استیشنش گرمه میتونیم از شر شیطنتاش در امون باشیم

جای همگی خالی وقتی رفتیم پارک این دو تا جوجه 3 نفرو معطل خودشون کرده بودن , مگه میشد بیاریمشون خونه؟ تا ساعت 10 شب ما همچنان در پارک ولمعطل بودیم

راستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آجی مهدیه بالأخره یه گوشی توپ خرید که بخاطرش مجبور شد چند روز هی بره یزد و بیاد, روزای خسته کننده ای بودن مخصوصأ رانندگیش توی شب که واقعأ برام طاقت فرسا و خسته کننده بود

روز آخری که از یزد برگشتم با اینکه خیلی خسته بودم اما از شور و شعف خریدن قالب جدید کیک تا رسیدم خونه فوری رفتم توی آشپزخونه و یه کیک خومشزه توی قالبهای جدیدم پزوندم

جاتون سبز بسیوووووووووووووور خومشزه بود

اینم عسک کاپ کیک شکلاتی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:22
گوشی نو مبارک عکسهای گوشی قبلیتم بد نبودش.
متین کمی شبیه امیر عباسه درسته ؟


ميسي عسيسم
اما اينا عكساي گوشي قبليمه ، هنوز بهره برداري از گوشي جديد نكردم
متين كُپ باباشه اميرعباسم كُپ باباش اما خب پسر خاله ن شايد يه كم به هم شبيه باشن
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:24
روز مادر مبارک باشه برای مامانای این نی نی ها که شما آجی شون هستی


دَمِت گرم ديگه
پَس من چي !!!!!!!!!
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:25
راستی چه کیک خوشمزه ای


ايشالله با مبين خاله تشريف بيارين ولايت ما براتون ميپزونم
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 6:29
میمُردی زود تر میگفتی بچه بافقی.
زود تند سریع بگو ببینم کی هستی؟
ماشالا این نوه ها تمومی هم ندارن مثه اینکه


إ وا به من چه آي كيوت صفره
يه كم از آك بندي درش بياري بد نيس
بچه بوآمم
نه خيرم ندارن تازه هنوز نصفم نشدن
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 6:30
راسی یادم باشه قالبتو قرض بگیرم
بعد اگه خوشم اومد بدیش به خودم


ههه عمرأ نشونت بدم
آدرس ميدم برو بگير
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 18:10
هروقت مامان شدی روزتم تبریک میگیم آجی جون در حد آجی جون مبارک باشه روزت
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 4:25
کوشی غیبت زد.چرا نمیگی کی هستی؟ من اعصاب مصاب ندارما
مامان امیرعلی
27 اردیبهشت 91 11:57
خصوصی داری
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 15:20
تو بزرگ تری تو بده بیوتو
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 15:55
خصوصی
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 16:01
:بدو پاکش کن یادم رفت خصوصیش کنم


ایییییییییییییییییییییییییش بی حواس
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 16:08
کوشی؟پاک کامنتمو زود باش
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 17:03
آجی جون ما چهارتا خواهریم شما چند تایید فکر میکنم از ما بیشتر باشید درسته؟


یه یی دونه بیشتریم
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 17:24
دیدی گفتم .عزیز کی میخوای پست جدید بزاری مبایل خوب هم که خریدی برای عکس انداختن زودباش دیگه


فیلأ اینا رو داشته باش
مامان سامان
6 خرداد 91 12:01
آخر گوشی که می خواستی پیدا کردی مبارک باشه یه کلاس آشپزی بزاری بد نیست


فراتر از اونو یافتیدم قیمتشو بگم سرت سوووووووووووت میکشه
به فکرش هستم
مامان سامان
7 خرداد 91 1:21
چندخریدی پس باید یه شیرینی درست وحسابی بدیاگه گذاشتی اولین شاگردت منم


یه میلیون و دویس
میذارم توی برنامه های کاریم