مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

در آستانه یک سال و هشت ماهگی

1395/3/3 13:34
1,801 بازدید
اشتراک گذاری

مدتهاست از وبلاگ جوجه فرنگیم غافل شدم ، یا شایدم بهتره بگم از خیلی چیزا غافل موندم و دست دلم به خیلی کارها نمیره اما زمان میگذره و بچه ها بزرگ میشن و ما پیر و پیرتر....

جوجه فرنگی منم برا خودش مردی شده و الان هم بدو بدو میکنه هم کلی کلمه بلده، بی نهااااااااااااااااااااایت شیطونه و منم از دستش عاصی شدم و به اینجام رسونده (الان دقیقأ فهمیدی به کجا خخخخخخ)

عاشق این چپه چوله حرف زدنتم و عششششششششششق میکنم هر چیو ازت میپرسم همون چپ و چوله تکرار میکنی و دل منو غنج میبرونی

حالا بشنویم از فرهنگ لغت دردونه من :

جوجه : چی چیر

پنکه : من تِه

بادکنک : بااااااااااا دی

قاشق : آتق

شکلات : توتول

آب : آبو

بارون : آبووووووووو

ماشین : آآآآآآآم

به غذا میگی : پَ پَ

سگ : گاهی میگی هاپو گاهی میگی داگ

دیگه چیزی یادم نمیاد فعلأ

جوجه فرنگی م سخت ترین واکسنش رو با تأخیر یک ماه بخاطر تب های متوالی بالاخره هفتم اردیبهشت نوش جان کرد. آقااااااااااااااا مرکز بهداشت رو گذاشته بود رو سرش اما همینکه اومدیم بیرون انگار نه انگار اتفاقی افتاده ... تا یک ساعت دور خودش میدویید و میخندید . منم هی میگفتم بچه م پهلوونه بیدی نیس به این بادا بلرزه .... چشمت روز بد نبینه یک ساعت بعد افتاد تو جاش و نتونست پا بگیره ..... پدری ازم در آورد برای دو روززززززز که گفتنی نیس

.

بریم سراغ عکسای عجق کوچولوی من ( به ترتیب از گذشته تا به الان میذارم )

.

و همچنان تا پیر بشه عاشق این گوشی تلفنه

.

مرکز خرید آریا در حال خرید برای عروسی دایی کوچولو و عید نوروز ..... له بودم با بهونه گیریهای متوالیت له ترم کردی .... خییییییییلی بهم سخت گذشت

.

عه عه عه .... از حالا رفتی تو نخ فست فووووووود

.

 و اسباب بازی همیشگی تو

.

تولد ملیکا  و تو در حال نقشه کشیدن برای ترکوندن بادکنک ها

.

پدر و پسر لالیدن اما اون کجا و تو کجاااااا !!!

.

توپ تاب عباسی ...!!!!

.

اوضاعی داشتیم با این کامیون هاااااااااااا ... ایام نوروز خونه دایی

.

ایام نوروز ... دو تا عجقای من پارک آبشار .... اون روز یخ زدیمااااا

.

ماییم و یه درددانه نیشووووووو

.

داااالی موشه .... مگه این بالا چه خبره ؟؟؟ دِهَه

.

خوشمزه بود مامی؟؟؟!!!

.

سوژه پاهای یه نفر دیگه بود اما دردونه منم خودشو قاطی کرد

.

اینم موشی عمه

 

تا روزهای بعد خدانگهدارت عجق مامی

اینو بدون ... همیشه عااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)