مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

هنرای گرافیکی من :D

1391/2/30 23:39
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه بهمن سال پیش چه شور و شوقی برا درست کردن این تقویما داشتم

چقدر زود گذشت

خب حالا بیاین با هم بریم نمونه کارهای خواهر زاده ایها رو نیگا نیگا کنیم

این ماههای تقویم رومیزیه که برای متین و فاطمه زهرا درستیدم با تم پوو چون متین عاشق این شخصیته و کارتوناش

اینم نمونه چاپ شده ش روی میز آجی مهدیه

در ضمن سفارشات هم قبول میکنیم  میدونم دیر شده اما خب برا سال دیگه یا شایدم همین امسال

اینم چند نمونه تقویمهای دیواریه که برا کوچولوهای همکارام و دوستام طراحی کردم و خیلی هم مورد استقبال قرار گرفت به شدت

ما بقیش هم با تمهای تکراریه که صرفنظر میکنم چند تا تم دخماونه و پسملونه دیگه هم داشتم اما بیشتر سفارشاتم برا این آخریه بود چون واقعأ تم شلوغ و قشنگیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمد
31 اردیبهشت 91 11:23
چقدر هنرمندین،ماشالله،اگه هنرای دیگه ای هم دارین رو کنین خوشحال میشیم و لذذذذذت میبریم.پس منتظر هنرای جدیدتون هستیم.


میسی مامی محمد جونم
ایشالله
سیما
1 خرداد 91 13:31
سلام.
آفرین به این همه تلاش و البته استعداد. میشه بگین چجوری درستش کردین منم برا دخملم درستش کنم(با کدوم برنامهف عکساشو از کجا اوردین)


عزیزم من با فتوشاپ کار میکنم, این جینگول مستونا رو هم همه رو از توی نت دان کردم, همینطور بک گرانداشونو, شما میتونی توی گوگل سرچ کنی مثلأ اگر از کاراکتر پوو خوشت میاد میتونی توی گوگل بنویسی pooh.png به این جینگولیها توی طراحی کلیپ آرت یا المان میگن, من توی یکی از سایتها یه انجمن تخصصی دارم که اگر خواستی میتونم آدرسشو بهت بدم هم آموزش داریم و هم نیمی از این المانها رو


مامان محمد
2 خرداد 91 0:09
سلام،میشه این سایت انجمنی که فتوشاپ رو آموزش میده به منم بدین؟خیلی دوست دارم منم از این هنرا داشته باشم،ممنون میشم.


این لینک انجمن منه مامی محمد جون
http://www.mamisite.com/forum/viewforum.php?f=191&sid=c871041553439d434dc5431c84b58771
اسم کاربری من ❦ماتی❦ هستش, توی اون انجمن تایپیکهای مختلفی دارم
مامان امیر علی
2 خرداد 91 19:26
برات همین الان کامنت فرستادم نمیدونم اومد یا پاک شد.ولی خیلی کارات بیسته.
حتما یه قرار بزاریم همو ببینیم.کارت خیلی درسته


مو که چیزی ندیدم خواهر
باید قرا قبلی بگیری فکر کردی کم الکیه؟؟؟؟
مامان امیرعلی
3 خرداد 91 0:16
شانستو از دست دادی برای دیدن من.


اوووووووووووووووه بابا عتماد به نفس
مبین فرفری
3 خرداد 91 11:35
آفرین آجی جون من که میدونستم هنرمندی
آجی برای من هم میتونی بزنی؟؟؟؟؟؟؟


فدات عزیزم بابا هنرمند چیه!!!
آره عزیزم چرا نشه؟؟؟؟
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 16:58
آفرين به اين همه ذوق و سليقه و هنر
خيلي لذت بردم.خوش به حال خواره زاده هاتون
براي من كه مايه افتخاره دوستي مثل شما دارم
ميگم اون عكسي كه تو كلوپ من گذاشتي خودتي؟

منم از اون تقويما ميخوام


برای منم مایه افتخاره مامان خوشتیپ علی
آره خودمم خومششششششششششششششششلم
قابل نداره مامان خوشتیپ همه ش مال شما
كاكل زري يا ناز پري
3 خرداد 91 17:58
عزيزممممممممم حرف نداري تو والاااااااا ماشاالله .پس گفتي داري عروس ميشي ديگه يه عروسي هم ما افتاديم


وااااااااااااااای دوس جونی من کی گفتم دارم عروس میشم
باز یاد مامان امیرعلی ننداز به خووووووووووودا
چششششششششششششششم بزار من یه شوهر پیدا کن م عروسی هم در خدمتتونم
مامان امیر علی
3 خرداد 91 21:04
عروسی به هم خورد.


خوووووووووووووودا رو 10000000000 مرتبه شووووووووووکر
مامان علي خوشتيپ
4 خرداد 91 22:50
اگه خودتي پس چشمامون شبيه همه تقريبا
ولي تو خوشمل تري


میسی عسیسم
مامان سامان
7 خرداد 91 1:17
چرا زهرا خانم از یه همچین جاری هنرمندی می ترسیحالا بزار یه هنرمندی بیاد تو فامیل ما


ای ولا وحیده جووووووووووووونم
خوش خوشانمان شد
محمدمهدی
24 خرداد 91 10:59
سلام دوست جون خوشحال میشم به منم سربزنی
امیرعلی
24 شهریور 92 15:08
دست مریضاد


ممنونم