مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

لذت مادرانه😍😊☺️

1396/7/24 14:21
480 بازدید
اشتراک گذاری
تا سه سال قبل هفته ای حداقل دو تا فیلم میدیدم.
دنبال کتابهای جدید بودم.
به تمام کارهام می رسیدم.
سرساعت میخوابیدم، به موقع بیدار میشدم.
هیچوقت تاخیری برای حضور تو اداره نداشتم.
هر وقت دلم میخواست یه لیوان چای برای خودم درست میکردم و می نشستم برنامه هفتگی می نوشتم.
تو ماشین فقط به موسیقی مورد علاقم گوش میدادم از بیداد شجریان تا سرمستی قربانی.
شب تصمیم میگرفتم و صبح اجرا میکردم.
الان که نگاه میکنم می بینم تعداد فیلم هایی که تو این سه سال دیدم به تعداد انگشتای دستمه اما شونصد بار باب اسفنجی آشپز میشود رو دیدم.
اگه روزی پلنگ صورتی نبینم روزم شب نمی شه.🤢
انقدر سری کتابهای حسنی رو خوندم که حفظ شدم. سه یا چهار تا آهنگ تو ماشین بیشتر تکرار نمیشه تازه باید با اونها تکرار هم بکنم.
شب با هزار دردسر تصمیم میگیرم و تا آخر هفته هنوز اجرا نشده.
مشغله هام هزار برابر شده ...
اما نیمه های شب که ناخود آگاه بیدار می شم تا کنار نرفتن پتو از روی « تو » رو چک کنم،
صدای نفسهات به من می گه همه اینها در دو کلمه خلاصه می شه « لذت مادرانه»
و فقط همین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)