مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

امیرعباس

1391/2/15 8:32
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

       

امشب نوبت معرفی یکی دیگه از خواهر زاده های گلمه  

نوبتی هم باشه نوبت امیر عباسمه

بله اینم امیر عباس پسملی مامان صدیقه

 

بازم عکس با موبایل فکستنی من , دم دمای غروب بدون هیچ روشنایی.... ببخش آجی جون انقدر افتضاح شده

عصری توی خونه دلم گرفته بود, پا شدم حاضر شدم و اومدم در خونه تون حالا هر چی زنگ میزدم مگه کسی در رو برام باز میکرد  انقدر وایسادم گفتم لابد نمیشنوین , زیر پام علف سبزید نیگا کن به خوووووووووووووووودا   

دست از پا درازتر برگشتم خونه   یه زنگ زدم به بابا محمدعلی ازش پرسیدم کجایین؟ گفتش خونه باغیم .. مامان صدیقه ازم خواست بیام اونجا   منم شوت فنگ راهی شدم سمت خونه باغ   هوا عالی بود, فرشو پهن کردیم توی ایوون و بابا محمدعلی آتیش روشن کرد تا زغال سمارشو آماده کنه ... یه چایی دبش توی اون هوا میچسبید   اما چیزی نگذشته بود که هوا خراب شد .. باد به همراه قطره های پراکنده بارون   تا بساطو جمع کردیم و رفتیم توی اتاق هوا هم ملس شد و دو نفره ... ما هم پُررو  پُررو باز بساطو توی ایوون پهن کردیم و چایی رو نوش جان اما این آبجیت "ملیکا" همیشه خونه باغ رفتنو زهر میکنه به آدم حرف مامان صدیقه ستا منم تأیید میکنم

آخه تا یه سوسک کوچولو میبینه شروع میکنه به جیغ و داد و گریه

از بچگیش همیشه همینجوری بوده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
14 اردیبهشت 91 23:59
سلام . باز هم مثل همیشه زیبا و قشنگ نوشتید. وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر هم بدید . ممنونم .


سلام
خواهش ميشه باباي مهربون مليسا
چشششششششششششم حتمأ ميام ... اصن كي ميتونه بگه نميام
مامان امیر علی
15 اردیبهشت 91 12:00
کجایی هسی آبجی مهدیه؟


اولندش آجي مهديه نه آبجي مهديه
دومندش يني اينهمه راهنمايي كردم نفهميدي؟؟؟؟
اييييييييييييش بهت مامان اميرعلي
همونجايي كه اومدي كنسرت ديگه
محمد
16 اردیبهشت 91 12:09
شاد باشید وسلامت
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:16
سلام امیر عباس جون چه پسملی


فدات مامان مبين جون
مامان سامان
6 خرداد 91 12:06
خو ش باشی دختر شوهر می خوای چیکار


به خودا اگه من بخوام این مامی امیرعلی برا من نشخه میکشه
مامان سامان
7 خرداد 91 1:29
حالا تا عروس نشی همین دیگه


بله اینجوریاس