مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

فاطمه زهرا

1391/2/14 23:03
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

توی این پست میخوام فاطمه زهرا رو بهتون معرفی کنم دخملی مامان ناهید

عزیز ِ دل آجی مهدیه

فاطمه زهرا هر وقت میام خونه تون کُلی ذوق میکنی

این عکس رو یه شب که خیلی هم ناز و خومشل شده بودی ازت انداختم یادمه عروسکتو با خودت آورده بودی خونه ما ... مامانتو مجبور کردی لباسای عروسکتو در بیاره و تن خودت کنه

اووووووووووووووووووخ انقدر ناز و مامانی شده بودی که صدات زدم و گفتم فاطمه زهرا جونم بیا اینجا وایسا آجی ازت یه عکس بندازه

مِث این خانوم تهرانیا کیفتو انداختی روی دستت و یه گوشه وایسادی و ژست گرفتی ... منم با موبایل فکستنیم هی تِق و تِق ازت عکس مینداختم

اینم قشنگترین عکسیه که اونشب ازت انداختم

 

 لباسای تنت تمامأ لباسای عروسک بیچاره ته که لُختش کردی

اینم عکس همون عروسکته اما یه چند ماه بعد از اونشبه ... دیگه لباسای عروسکت به تنت اندازه نبود وگرنه حتم ندارم بازم بیچاره رو بی خانمان میکردی

 

راستی فاطمه زهرا دعا کن آجی یه گوشی توپ بگیره تا مجبور نشه عکساتو انقدر زاغارت بذاره اینجا, دیگه عکس انداختن باهاش برام مثل جون دادن میمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

كاكل زري يا ناز پري
12 اردیبهشت 91 19:03
سلام عزيز دلم به جمع ما خوش آمدي آفرين به اين خاله مهربون كه اين قدر با حوصله برا خواهر زاده هاش وقت ميزاره انشاالله خودتم شوهر كني و براي ني ني آيندت وب درست كني فاطمه خانوم هم خيلي ملوسه بابت حضورت در وبلاگم هم ممنونم خوشحالم كه يكي ديگه هم به جمع دوستام اضافه شد


فدات عزيزم، منم خوشحالم كه دوستاي خوبي مثل شما دارم
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 0:01
سلام فاطمه زهرا جون نانازم دوست دارم
چشم درشته من


فداتون مامان مبين
آجي مهديه و فاطمه زهرا هم شما رو دوست دارن هم مبين فرفري كوچول موچولو رو
علی کوچوتو
13 اردیبهشت 91 13:10
سلام اجی جون خوش به حال خواهر زادههات با این خاله خوب


سلام عزيزم ... آره واقعأ خوش به حالتونه
اما اي كاش اسم سايتتو هم مينوشتي
مامان محمد صادق
13 اردیبهشت 91 13:34
مرسی که اومدی پیشم عزیزم!

یاد خواهر خودم افتادم!

دست قضا مارو از هم دور کرده!

دلم واسش تنگ شده!

اونم مثل تو عاشق جوجومه!!!!

خوش به حال خواهر زاده هات!!!


آخی
ایشالله زود زود برمیگرده پیشتون
مامان سويل
14 اردیبهشت 91 10:29
سلام خانومي به جمع ما خوش اومدي ومرسي كه به سويلي سرزدي خوشحال شدم خدابراتون حفظشون كنه واقعا اون عكس پاييني شبيه سويله


إإإ راس میگیا
خواهش عزیزم ... مهمون نمیخوای؟؟؟ میخوام بازم سرمو بزنم
مامان راشین
14 اردیبهشت 91 13:28
سلام مرسی از نظرتون بازم به ما سر بزنین.


فدات عزیزم
چشششششششششششششششششششم حتمأ
مامان امیر علی
14 اردیبهشت 91 15:55
سلام.بابا ایول عجب خاله توپی.
مهدیه جون اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


میسی عسیسم
موافقم
لینک میشی
مامان محمد
15 اردیبهشت 91 9:56
سلام خاله امیر عباس میگم امیر عباس چون منم یه خواهرزاده دارم با همین اسم که من عاشقشمو قربونش میرم،چه خاله خوبی که از خواهرزاده هاش مینویسه،عزیزم همچنان ادامه بده ایشالله برای بچه خودت بنویسی،عزیزم خیلی خوشحال میشم بیای پیشمون،بوس بوس هزارتا بوس برای تو خاله و خواهرزاده های ملوس.


سلوووووووووم عليك خاله امير عباس
خدا حفظش كنه
سرمو بهتون زدم


پروانه
17 اردیبهشت 91 14:03
چه ناز و خوشمله این دخمل


چشات خومشل ميبينه پروانه جونم
مامان پریسا
3 خرداد 91 13:59
وای چقد با سلیقه.
کلی لذت بردم.
از بالا اومدم تا رسیدم اینجا.
خسته نباشی گلم.
دوست داری تبادل لینک داشته باشیم؟


قربونت دوس جووووونی
زنده باشین
آره البته چرا که نه
مامان سامان
6 خرداد 91 12:09
وای عزیزم چه نازه آفرین خاله ادامه بده ولی مارو هم فراموش نکن


جل الخالق حســـــــــــــــــادت
مامان سامان
7 خرداد 91 1:26
اول همشهری وهمکار


1000 درصد