مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

رولی فرفره ای

1391/2/13 21:01
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم با تموم خستگیهاش تموم شد  

دلم میخواست بازم از خودم عشقولانه در وکنم برا همین عصری با شور و شوق پا شدم رفتم آشپزخونه رولی فرفره ای بدرستم

آخه فاطمه زهرا و متین "داداش فاطمه زهراس" عاشق محصولات ژله این

اميرعباس "پسملي مامان صديقه" هم خونه ما بود، اونم یکی از طرفدارای پر و پا قرصشه    برا همینم از عصری

تا حالا درگیر کاراش بودم

اینم رولی فرفره ای آجی مهدیه پزون

 

تا یه اتفاق جالب دیگه فیلأ        دوستای قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر علی
15 اردیبهشت 91 12:00
چه خوشگلن.آموزش تصویری بده .زود تند سریع


آموزش تصويري ميخواي؟؟؟؟
تشريف بيارين منزل ما
مامان کوروش ( زهره )
16 اردیبهشت 91 22:12
سلام مرسی که یه کوروشی من سر زدی
این رمز وبلاگم: kurosh66


فدات عزيزم
پروانه
17 اردیبهشت 91 14:05
آجی مهدیه خوش به حال خواهرزاده هات با این خاله کدبانو


همون دیگه قدر نمیدونن, وقتی شوهر کردم خوش به حال شوهرم میشه
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 18:16
عزیزم چرا کم درست کردی این به کی میرسه امیر عباسم که اونجاست بکسی چیزی نمیرسه