مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

يه خاله مهربون

1391/2/12 13:17
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

من آجي مهديه ( البته خواهر زاده هام همه به جاي خاله صدام ميزنن آجي ) دلم ميخواست مثل همه مامانا كه

يه دفترچه خاطرات برا كوچولوهاشون دارن منم يه دونه مثل اون برا خواهر زاده هام داشته باشم كه وقتي بزرگ شدن از خوندنش لذت ببرن

آخه ماماناشون درگير كار و زندگي هستن ولي من فارغ از هر فعاليتي و فرصت مناسب براي اينكار رو دارم

من كلي خواهر زاده دارم كه توي پستهاي بعدي بهتون معرفيشون ميكنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:19
سلام

خاله مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir




سلام عزيزم ... حتمأ (✿◠‿◠)
در اولين فرصت تمام كوچولوهامو ميارم شهر نازنازيا ᵔ.ᵔ



مامان ناهيد
12 اردیبهشت 91 13:20
واااااااااااااااااااي مرسي آجي مهديه كه براي دخمل و پسملي من هم دفترچه خاطرات درستيدي
فاطمه زهرا و متين ميبوسنت

(✿◠‿◠)


فدات آبجي جووووووووووووووونم (●̮̮̃•)
مامان اميرحسين
12 اردیبهشت 91 13:25
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 15:50
سلام عزیزم خوش آمدی به جمعمون
عزیزم عکساشون کو زود بزار بیایم ببینیم


مرسی عزیزم
خوشحالم که بالأخره منم راهی پیدا کردم که به جمعتون بیام
چشم عزیزم در اولین فرصت
پروانه
12 اردیبهشت 91 16:33
سلام آجی مهدیه
چه خوبه خواهر زاده هات خاله ای به این مهربونی دارن
عکساشون رو زودتر بزار


سلام به روی ماهت
میسی خانوم گلی
چشششششششششششششششششششم میزارمشون
مامان سارا
12 اردیبهشت 91 17:59
سلام دوست من.ممنون که به وب دخمل من اومدین بازم بیاینو ما رو خوشحال کنین.به نی نی سایت خوشامدید.خدا شما رو برای نی نی گولیهای خواهراتون نگه داره اجی مهربون


سلام عزیزم
فداتون , قربون قدمتون
زنده باشی خانوم گلم
علیرضا
19 تیر 94 23:27
وااااااااای پستاتون عالی بود همشونو خوندم