مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

قر و فرای من

1391/4/18 13:03
3,592 بازدید
اشتراک گذاری

این پست اختصاصی خودمه

حوسم شد منم یه کم عشقولانه های گذشته مو نیشونتون بدم

نه اینکه دوستان از خودشون هنر در وکرده بودن منم حسودیم شد

حالا بریم ببینیم اصن دیدنشون می ارزه

یه نمونه شو میزگالم برا دیدن این هندونه سفره عقد داداشمه

 

برا دیدن بقیه ش لوفأ برین ادامه مطلب

اینم بقیه هنرای سفره عقد داداشی , خدایی اوه هفته پدرم در اومدنگران

مجبوری تم سفره مون حریر نارنجی شد, دلم میخواست سبز باشه تا با لباس زن داداشی ست بشه که نشدناراحت راستی زن داداشم 7 سال ازم کوچولوتره نیشخند

به من میگن یه خواهر شوشوی بـــــــــــــاحال و بــــــــامراممژهمژهمژه

اینم آینه ایه که تمامأ کار خودمه, با دکمه های رنگی جینگول مستونش کردم , کلی هم مشتری پیدا کردنیشخند

کیک شکلاتی

همون کیکه با تزیین اسمارتیسعینک

دسر خورده شیشه با پایه آناناس

بازم دسر خورده شیشه با پایه آلوئه ورا و شیر عسلی که برای جشن دستان مهربان ملیکا دُرُستیدم

این قلقلی ها رو هم برا مصارف خونگی نیشخند

کیک کشمشی ساده

دسر شیک ژله بسیوووووووور خومشزه مهدیه پزون, توی خونه کُلی مشتری دارهمژه

کیک سیب و دارچین, اینم یه کیک با عطر و طعم فوق العاده سخوشمزه

کیک تفلد فاطمه زهرای آجی با تم مُرداب , پختن کیکش با مامان ناهید بود و تزیینش با منیول

کیک ساده با تزیین هول هولکی, آخه بچه م روی اجاق بودنیشخند

دسر شوکولاتی ساده

 

اوووووووووخی من که خسته شدم, فیلأ اینا رو داشته باشین مابقیش باشه برا بعد, درک میکنم که شوما هم از دیدنشون و آب افتادن دهنتون خسته شدین, آرررررررررررررررررررررررره؟؟؟؟؟چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان علي خوشتيپ
28 اردیبهشت 91 1:09
واااااااااااااااااااااااااااو.برااااااااااااووووووووووو
بسياااااااااار عاليييييييي و هنرمندانه بود
آفرييييييين به خاله هنرمند
خيلي لذت برم


میــــــــسی فدات عسیسم
مامان امیرعلی
28 اردیبهشت 91 11:24
بابا ایول.گفتی مجردی مگه نه؟
من پسندیدمت.100%برادر شوهر و مادر شوهرم هم میپسندنت:
آدرس هم دارم دیگه.فردا خونتونیمD


تشریف بیارین در خدمت شوشو و مامان شوشو هم باشیم


ایییییییییییییش دوستم دوستای قدیم
نه اینکه خودت دل خوشی داری از مامان شوشو
منو برا برادرت بگیر ور پریده
مبین فرفری
28 اردیبهشت 91 14:06
مبارک باشه با مامان امیر علی فامیل شدید ما هم دعوت کنید میایم


کی؟ من؟
من با این زهرا فامیل بشم؟؟؟؟؟؟
عمرأ مامان مبین جون
اییییییییییییییییش من بمیرم بهتر از اینه که با این هم عاروس بشم
مبین فرفری
28 اردیبهشت 91 14:07
عروسیه داداشت کی بود ؟
اونی که تو آینه افتاده شمایی آجی؟


مهر سال گذشته
آره من بیدم خومشلم
مبین فرفری
28 اردیبهشت 91 14:09
کیکها و دسرها رو همه رو یه روزه خوردید؟


هی واااااااااااااااااای به نظرت میشه همه ی اینا رو یه روزه خورد؟؟؟
مامان امیر علی
28 اردیبهشت 91 14:43
مامان مبین شما هم بیا بریم خاستگاری.موقعی که آجی داره چایی تعارف میکنه پا کنیم تو پاش بخوره زمین.کلی بخندیم باهم.


اییییییییییییییش صد رحمت به دشمن
مامان علي خوشتيپ
29 اردیبهشت 91 11:02
منم ميام مامان اميرعلي.فكر كنم تا الان صدبار خواستگاري رفتم.در اين زمينه كاملا خبرم
عدد 100 رو بدون غلو گفتماااا.باورتون ميشه؟؟؟
راستي اون كه تو آينه سفره عقد عكسش افتاده خودتي؟


دمت گرم تو هم مامان خوشتیپ علی؟؟؟؟؟
آله خودمم
مامان امیر علی
29 اردیبهشت 91 11:25
برادر من دوماد شده.آجی دیر خودتو آفتابی کردی.
مامان علی تو هم بیا .چه شود این خاسگاری .


اون ابر بدجنسه رومو پوشونده بود
مامان امیر علی جنگ به پا نکن دختر

مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:16
باشه زهرا جون میایم که با هم بریم خواستگاری تو آینه که دیدی هیکل میکلشم خوبه از هر انگشتشم هنر میریزه ،وای چه عروسی بشه


مامان مبیـــــــــــــــــن
كاكل زري يا ناز پري
29 اردیبهشت 91 17:04
وااااااااااااااااااااااااااي اجي مهديه محشرهههههههههههههههههههههههههههه چه با سليقه دستت درد نكنهههههههههههههه به منم ياد ميدي ؟؟؟ اصلا" قول بده به من ياد بديييييييييييييي
راستي ممنون منو لينك كردي منم لينكت كردم دوسن جونييييييي


فذات دوس جوووووووووووووونی خودم
آله که یاد میدم
مامان امیر علی
29 اردیبهشت 91 20:34
بگو چه احساسی داری ،در شرف ازدواجی؟


دپرسم
من شوهر نخوام کیو باید ببینم؟؟؟؟
مامانی نریمان
29 اردیبهشت 91 23:14
سلام آجی جون مرسی که بهم سر زدی
وای آجی جون چه چیزای خوشمزه آی درستیدی واقعا که گرسنه شدم
تورو لینک میکنم به شرطی که دستور این رول فرفره ای رو بهم بدی
نه اصلا هر چیز خوشمزه که درست میکنی
تو هم من رو با عنوان نریمان دلیل زندگی لینک کن


چَشششششششششششششششششششششششششم حتمأ عزیزم
لینک شدی نریمان آجی مهدیه
مامان امیر علی
30 اردیبهشت 91 11:27
طرز تهیه این رول فرفره ای رو بزار گدا.


در اولین فرصت دوس جونی روی چشااااااااااام
مامانی نریمان
3 خرداد 91 15:32
موهای من وزوزیه یا نریمان
ااااااااصلا موهای هیچکدوممون نیست فقط یه کوچولو فرفریه


نه خییییییییییییییییییرم موهای هر دو تاتون وزوزیه
مام پارسا
4 خرداد 91 1:10
سلام آجی مهدیه جون.از آشنایی با شما خوشحال شدم.تقریباً همه پست ها رو خوندم.
خانومی میشه طرز تهیه اووووووووووووووون همه دسر خوشمزه رو برای ما بذارید تا ما هم یاد بگیریم.
آخه اینجوری ما فقط ضعف میریم
ممنون بووووووووووووووووووووس
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
ممنون بووووووووووووووووووووس



سلام مامی پارسا جوووووونم خوشحالم کردی
آره عزیزم حتمأ میذارم در اولین فرصت
البته که با تبادل لینک موافقم
مامان سامان
6 خرداد 91 11:55
مهدیه جون مادرشوشو مامان امیرعلی زندایی مامان بنده اس خیلی هم خوبه اگه عروسی خوب باشه مادر شوهر هم خوبه


وای نه تو رو خدا تو دیگه به جمعشون اضافه نشو وحیده
کلأ یه قماش جمع شدن منو بندازن توی چاه
مامان سامان
7 خرداد 91 1:18
شتری که در خونه همه می خوابه توهم یکیشی


شاید شتره نرسیده به خونه ما پاش بشکنه
همای
23 تیر 91 17:38
سلام وبلاگت قشنگه منم بافقی ام خوش حال میشم بیشتر با هات آشنا شم منتظرم چرا پرو فایل نداری ؟ خودتو معرفی کن!!!!!!
selena gomez
8 تیر 93 17:05
Hi.you are so artist with these things to you made.i wish to you can do eyery thig.