مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

خوش خبر باشی (:

1391/12/28 9:26
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

اول از همه بزارین سال جدیدی که قراره کمتر از 8 روزه دیگه باهاش روبه رو بشیم رو بهتون تبریک بگم ، امیدوارم تموم خواننده های وبلاگم چه کوچیک چه بزرگ ، چه جوون چه پیر همه و همه یه سال شیرین و پُر از موفقیت رو پیش رو داشته باشینلبخند

چند تا از دوستان ایمیلمو برا فرستادن عکس نی نی گولوهاشون خواسته بودن

همینجا ایمیل کاریمو میزارم تا کار دوستام راحت بشهنیشخند

Parilok27@yahoo.com

 

خب حالا بریم سراغ من و روزهای من

الان امروز یک ماه و 2 روزه که ازدواج کردم و من و همسرم یه زندگی جدید رو شروع کردیم ، همین جا و در همین لحظه از خدا میخوام که روزهای خوب و شیرینی رو به من و همسرم  و تموم جوونا عطا کنهخیال باطل

 

زندگی مجردی شیرین بود ، اما زندگی متأهلی شیرینترهنیشخند  ، مخصوصأ وقتی کسی انتظار اومدنتو به خونه میکشه نیشخند

مدت خیییییییییییلی مدیدیه که زیاد خواهر زاده ها رو نمیبینم یا اگرم میبینمشون خیلی کوتاهه و همین باعث میشه هیچ چشمه ای از شیرین زبونیاشون رو زیارت نکنم و بی نصیب بمونم ، هر چند خدا یه دونه شیطون تر از اون خواهر زاده ها رو نصیبم کردهعینک  و واقعأ از داشتنش خوشحالم و خدا رو شکر میکنملبخند

.

.

.

درگیریها زیاده و فرصتمون خیلی کم ، کارها فشرده و دلخوشیها زیاد

و اینم یه نمونه دیگه از تقویم رومیزی که برای یه دوست درستیدم یول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم یه نمونه تقویم فصلی که برا دخمل ناز یکی از دوستای گل مامی سایتی درستیدم

 

 

 

 

 

 

اینم کارت تولدشه

دوست دارم نظراتونو بگین

اگه دوستای خوبی باشین توی پست بعدی میخوام عکس سفره عقد و مراسمو براتون بزارم زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعلی جیگر
24 اسفند 91 13:30
به به خانم مهدیه خانم تشریف فرما شدن این دورورا

مزدوج شدنتونم مبارک بی معرفت.

تو نمایشگاه دیدمت با جناب شوهر خانتون .آخه حیف اون جوون نبود که گیرش انداختی.میزاشتی یه ذره بیشتر از زندگیش لذت ببره

(((مخصوصأ وقتی کسی انتظار اومدنتو به خونه میکشه)))نکنه ناهار میپزه تا بیای

راسی تقویمی هم که طراحی کردی خیلی خوشکله.


تو هیچی نگو که هر جا ما پا میزاریم سایه ت روی زندگیمون مث بختک افتاده

حالا مگه چی شده که هی میگی بی معرفت ... اییییییییییش بهت دختره
بله که میپزونه ، دلتم جیییییییییییییییز
.
مهلومه که خشنگه
سمنو
24 اسفند 91 14:53
مهدیه خانم قول داده بودی با من عروسی کنی
ولی ان شالله مبارک باشه وخوشبخت بشید
این هم هدیه من


واااااااااااااا من کی همچی قولی داده بودم؟؟؟؟
ممنونم
انشالله دامادی شما
کاکل زری یا ناز پری
24 اسفند 91 19:02
الهییییییییییی مهدیه جونمممممممم خوشبخت بشی عزیز دلممممممممم نبارکا باشه چه بی خبر؟؟؟ بابا خیلی دلمون برات تنگ شده بود نبودی قول بده از این دفعه زود زود بیای خیلی خیلی خوشحال شدم از خوندن خبرت انشاالله روزی از نی نیت برامون بنویسی


فدات بشم آدینه جون
نگو بی خبر که خودمم اصن نفهمیدم چی شد ، هنوز توی شوکم فک کنننننننننن
اوووووووووووووه نی نی کوجا ...
فعلأ که من بی صبرانه دارم انتظار دیدن نی نی گولوی تو رو میکشم عزیزم
رویا
26 اسفند 91 9:23
سلام عزیزم. مبارک باشه. انشاءلله سالیان سال در کنار همسر محترمتون خوشبخت و تندرست زندگی کنید.
راستی هنوز هم تقویم طراحی میکنید، یا دیره؟ تک برگی میخوام؟


سلام خانومی
خوش اومدی عزیزم
مرسی گلم ، انشالله تموم جوووووونا خوشبخت بشن

بله گلم من تا دقیقه نود سال 93 هم طراحی میکنم
خواستگار
26 اسفند 91 14:47
ابجي مهديه شما هم پريد و مار ا همراه سمنو تنها گذاشتيد انشال... خاطراتتان را از ماه عسل بعد از عيد بزاريد


:خخخخخخخخخخخخخ
جالبه ها تا یه دخملی عروسی میکنه کلی خواستگار ناپیدا عه غیب براش میاد
خووووووو برادر من تا حالا کوجا بودی؟؟؟؟

حتمأ مینویسم ^_^
مامان محمد
28 اسفند 91 0:04
به به سلاااااااااااااااااااااااام خانوم خانومااااااااااااااااا...بالاخره تشریف فرما شدین... اونم با خبرای خوب...بزن و بکوب...بابا مبارکههههههههههههههه...ایشالله به پای هم پیر شین... در ضمن تقویمهای رومیزیتم خیلی قشنگن...دست مریزاد... ایشالله همیشه خوش خبر باشی خانووووووووووووووووم...بسی خوشحال شدیم...
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 11:38
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو مبارک
محسن ميرابي
7 فروردین 92 7:59
سلام مهديه خانم مبارك باشه انشاا... به پاي هم پير بشين راستي نمونه كارهاتون مثل هميشه جالبه