مسیح قندعسل مامسیح قندعسل ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ.ناز دونه ی من.ღ

به روايت تصوير

1391/5/17 12:15
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روي ماه همه خواننده هاي وبلاگ من نخ سوزن دوستاي گُلم

اول از همه تا يادم نرفته يه نكته رو به مامي امير علي گوشزد كنم عینک

خانوم خانوما بايستي توي همون پست قبلي ادامه داستان رو ميطلبيدي عسيسم چون فاصله زماني زيادي ازش گذشت ديگه حسش ني خمیازه

و يه موضوع ديگه هم اينكه تولد يه دونه پسرت موبارك ، هر چند كه يه شعر اختصاصي براش از خودم در وكردم اما بازم گفتن تبريكاتش خالي از لطف ني

توي اين ماه تولد متين كوچولوي ما هم بود اما از تنبلي آجي مهديه پست تولدش عقب افتاد

بالأخره امروز عزمو جزم كردم و اومدم اينجا يه چند خطي بنويسم

بياين اول عكسا رو ببينيم (خو بيش از يكي ميشه ها ديگه نیشخند)

 فكر ميكنم همگي معرف حضورتون هستن ، اين متين مغرور ما اونروز كلي همه رو كلافه كرد ، مگه ميذاشت ازش عكس بندازي ايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشششششخیال باطل

اينم جيگملي منه كه به خيال خودش داشته قايمكي كيك رو ناخنك ميزده چشمک

اوووووووووووووووووووووه ديدين چي شود !!! داشت يادم ميرفت روز تولد متين رو بگم اونم فقط و فقط بخاطر اينكه دوستاني كه يادشون رفته كادوهاشونو بيارن شرمنده نشن نیشخند

ماچ ماچ 9 مرداد روز تولد متين مغرور و باهوش من موباركماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد
18 مرداد 91 16:33
تولد متین جون مبارک،ایشاالله 120ساله بشه و هرررررررررررررر سال براش تولد بگیرین و فقط کیکایخوشمزززززززززه رو به ما نشونش بدین. چه کیکیه به ما نمیدین؟ آجی مهدیه اگه میخوای به یه تولد دعوت شی بدددددددو بیا پیشمون. در ضمن تو این شبهای قدر ما رو فراموش نکنید التماس دعا
مامان امیر علی
18 مرداد 91 17:00
ای بابا خوب بنویس بقیه مطلبو خوب.تنبل تولدت مبارک متین خان مغرور تو که هنرمندی چرا خودت کیکه تولدو نپختی
مامان امیر علی
18 مرداد 91 17:00
راسی مرسی برای تولده امیرعلیم. خوب بیا شعررو تو وبلاگش بنویس بمونه برامون
مبین فرفری
20 مرداد 91 16:40
سلام عزیزم گفتم که یه فضوله بی ادب دارم که برام چرتوپرت می نویسه منم دیگه هاله نوشتن ندارم یعنی وقتشم ندارم چون شویه عزیزم تصادف کرده یک ماهی خونه است دارم ازش پرستاری میکنم میبوسمت
مام پارسا
21 مرداد 91 18:07
سلام مهدیه جونم.خوبی خوش می گذره؟ تولد متین جون مبارک باشه. ایشالله 120 ساله بشه. عزیزم توی این شبها به یادمون باش. من هم به یادت هستم.